برگزاری اولین جلسه "مادران قصه گو"

خرید بک لینک

اولین جلسه قصه گویی "مادران قصه گو" در کتابخانه عمومی شهدای امامه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانههای عمومی شهرستان شمیرانات، به همت مسئول کتابخانه شهدای امامه، زهره درزی، اولین جلسه قصه گویی "مادران قصه گو" در کتابخانه عمومی شهدای امامه با قصه گویی توسط ۳ تن از مادران، در روز دوشنبه 13 آذر ماه 1396 برگزار شد.

لازم به ذکر است در این جلسه حدود 40 نفر از علاقمندان حضور داشتند.

عناوین قصههایی که توسط سه نفر از مادران قصه گویی شد، عبارتند از:


داستان زندگی پیامبر مهربانی ها قبل از تولد تا پیامبری
خاله پیرزن

دختر باهوش
راه و بیراه

کتابخانه عمومی شهدای امامه ...

ما را در سایت کتابخانه عمومی شهدای امامه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: پنجشنبه 30 آذر 1396 ساعت: 10:33

صفحه بندی