به همت کتابخانه شهدای امامه؛
کلاس آموزشی "حافظ خوانی" در کتابخانه شهدای امامه با حضور جمعی از علاقمندان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شمیرانات؛ به همت مسئول کتابخانه عمومی شهدای امامه، زهره درزی، کلاس "حافظ خوانی " (26 تیر 1398) از ساعت 15 الی16با مربیگری مریم بابائی و با حضور اعضای علاقه مند در کتابخانه شهدای امامه برگزار شد.
جمعخوانی غزل شماره 1 حافظ" الا یا ایّها الساقی ...." ، تفسیر عرفانی و معنای ظاهری ابیات به همراه ارائه شاهد برای هربیت و درپایان پاسخ به سولات حاضرین در خصوص این ابیات از مهمترین برنامه های این جلسه بود.
لازم به ذکر است، کتابخانه شهدای امامه در ایام تابستان روزهای چهارشنبه ساعت 15 الی 16، دوره آموزشی حافظ خوانی را برگزار میکند. این دوره که به صورت یک جلسه در هر هفته برگزار می شود، از ابتدای تیر ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه 1398 ادامه دارد.
مدرس این دوره مریم بابائی با اشاره به علاقه و اشتیاق اعضا به شرکت در جلسات این دوره گفت: علاقمندان در زمان مقرر در کتابخانه حاضر می شوند تا در جلسه آموزشی حافظ خوانی شرکت کنند و این گونه جلسات برای ایجاد انگیزه و پرورش توانایی و مهارت کسانی که استعداد و توانایی فوق العاده ای دارند، بسیار ضروری است.




کتابخانه عمومی شهدای امامه ...
ما را در سایت کتابخانه عمومی شهدای امامه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 18:26