به همت کتابخانه عمومی شهدای امامه؛
کلاس آموزشی "مثنوی خوانی" در کتابخانه عمومی شهدای امامه با حضور جمعی از اعضای علاقمند در محل کتابخانه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شمیرانات؛ به همت مسئول کتابخانه عمومی شهدای امامه، زهره درزی، کلاس "مثنوی خوانی " ( 26 تیر 1398) از ساعت 16 الی17 با مربیگری مریم بابائی و با حضور اعضای علاقه مند درکتابخانه شهدای امامه برگزار شد.
خوانش ابیات 55 تا100 و توضیح معنای ظاهری داستان کنیزک و پادشاه و اشاره به بعثت پیامبران و آمدن رسول ختمی مرتبت (ص) از جمله آموزش های این جلسه بوده است. گفتگو درباره ابیات خوانده شده نیز در پایان جلسه انجام شد.
لازم به ذکر است کلاس مثنوی خوانی تا پایان تابستان 98 هر هفته چهارشنبه ها ساعت 16 الی 17 در کتابخانه برگزار خواهدشد.
همچنین، دوره آموزشی مثنوی خوانی به صورت یک جلسه در هر هفته برگزار می شود، از ابتدای تیر ماه آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.
مدرس این دوره مریم بابائی با اشاره به علاقه و اشتیاق اعضا به شرکت در جلسات این دوره گفت: علاقمندان در زمان مقرر در کتابخانه حاضر می شوند تا در جلسه آموزش مثنوی خوانی شرکت کنند و این گونه جلسات برای ایجاد انگیزه و پرورش توانایی کسانی که استعداد و توانایی فوق العاده ای دارند، بسیار ضروری است.



کتابخانه عمومی شهدای امامه ...
ما را در سایت کتابخانه عمومی شهدای امامه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 18:26