کتابخانه شهدای امامه در ایام تابستان، دوره آموزشی مثنوی خوانی را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شمیرانات، به همت مسئول کتابخانه عمومی شهدای امامه، زهره درزی، کلاس "مثنوی خوانی " روزهای 27 مرداد ماه، سوم، ششم، دهم و سیزدهم شهریور ازساعت16 الی17با حضور مدرس، مریم بابائی و اعضای علاقه مند درکتابخانه شهدای امامه برگزار شد.
ابیات 324 تا 550 در این جلسات خوانده شد و در ادامه داستان پادشاه جهود که نصرانیان رامی کشت بهر تعصب، متابعت نصارا از وزیر، بیان حسد وزیر و توضیحات مربوط به صورت روش و نه حقیقت راه روایت شد. مفاهیم و معانی عرفانی ابیات پس از شرح و تفسیر مورد بحثو گفتگو و پرسش و پاسخ شرکت کنندگان قراگرفت.
خوانش گروهی اشعار موجب افزایش انگیزه شرکت کنندگان به خواندن و تدبر در اشعار پرحکایت و مفاهیم عرفانی ابیات مثنوی می گردد.
لازم به ذکر است کلاس مثنوی خوانی تا پایان تابستان 98 هر هفته چهارشنبه ها ساعت 16 الی 17 در کتابخانه برگزار خواهد شد.
مدرس این دوره مریم بابائی با اشاره به علاقه و اشتیاق اعضا به شرکت در جلسات این دوره گفت: علاقمندان در زمان مقرر در کتابخانه حاضر می شوند تا در جلسه آموزش مثنوی خوانی شرکت کنند و این گونه جلسات برای ایجاد انگیزه و پرورش توانایی کسانی که استعداد و توانایی فوق العاده ای دارند، بسیار ضروری است.



کتابخانه عمومی شهدای امامه ...
ما را در سایت کتابخانه عمومی شهدای امامه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: سه شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 18:26