
اولین جلسه قصه گویی "مادران قصه گو" در کتابخانه عمومی شهدای امامه، برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانههای عمومی شهرستان شمیرانات،xa0به همت مسئول کتابخانه شهدای امامه، زهره درزی، اولین جلسه قصه گوییxa0"مادران قصه گو" در کتابخانه عمومی شهدای امامه با قصه گویی توسط ۳ تن از مادران، در روز دوشنبه 13 آذر ماه 1396 برگزار شد. لازم به ذکر است در این جلسه حدود 40 نفر از علاقمندان حضور داشتند. xa0 xa0عناوین قصههایی که توسط سه نفر از مادران قصه گویی شد، عبارتند از: داستان زندگی پیامبر مهربانی ها ...
ادامه مطلب